AEV High Steer Kit

SKU: 52060007 Kategorie: ,

Popis

Pokud hledáte způsob, jak podstatně zlepšit odezvu řízení a snížit naklánění karoserie vašeho Wrangleru JL nebo Gladiatoru JT po liftu o 2,5″ až 6″, už nehledejte. Sada pro řízení High-Steer Kit od AEV obsahuje zakázkové čepy řízení, relokaci uchycení panhardské tyče, Heavy Duty tyč řízení + spojovací tyč řízení a sadu pro přemístění tlumiče řízení.

Komponenty použité v sadě AEV High-Steer Kit zlepšují světlou výšku tyčí řízení a snižují úhel zalomení tyče řízení a panhardské tyče – tím přibližují střed naklánění přední části Jeepu k jeho těžišti. Výsledkem je ostřejší pocit z řízení v zatáčkách a snížené naklánění karoserie při svižné jízdě.

pozice továrních tyčí řízení
AEV High Steer Kit
  • Tato sada vyžaduje výměnu továrního tlumiče řízení. Pro optimální výkon doporučujeme použít AEV tlumič řízení. Sada není kompatibilní s dvouplášťovými tlumiči řízení a tlumiči řízení s průchozí pístnicí. Kompatibilní jsou jednoplášťové tlumiče řízení s délkou která odpovídá továrnímu tlumiči řízení.

  • Velikost pevnostního víka diferenciálu od aftermarketových výrobců může vyžadovat úpravu víka nebo držáku tlumiče řízení na spojovací tyči. Některá pevnostní víka nemusí být kompatibilní vůbec. Tento High-Steer Kit je kompatibilní s aktualizovaným předním víkem diferenciálu od AEV. Majitelé starších modelů víka diferenciálu od AEV by měli kryt lehce obrousit, aby se zabránilo kontaktu s držákem tlumiče řízení na spojovací tyči, čímž zabrání možnému hluku při plném rejdu doleva. Tato úprava je kosmetického charakteru, není kritická.

  • Je vyžadováno použití disku kola o minimálním průměru 17″ s BC max.5,5″ (odpovídá ET 44,45), což jsou rozměry továrního disku kola Wrangleru JL.

  • Kit je kompatibilní se všemi modely Wrangler JL Rubicon a modely Gladiator JT Rubicon, Mojave a Max Tow, které mají širší tovární nápravy. Kit není kompatibilní s EU Rubicon do modelového roku 2024 (úzká náprava)!

  • Je vyžadováno prodloužení továrního dorazu pružení (pro motory 3.6./2.0/2.2 o 2,2“, 3.0CRD o 1“ a 392 o 0,2“). Pro zákazníky, kteří mají podvozkovou sadu AEV 2,5″ DualSport s motorizací 3.6/2.0/2.2 kit obsahuje dvě 1/2″ podložky předního dorazu, tento dodatečný doraz je pro tuto variantu motoru vyžadován.

Klíčové vlastnosti:

  • Vylepšená geometrie řízení: Zvedá tyče řízení (spojovací tyč o 2,75″, tyč řízení / panhardská tyč o 2,5″) pro korekci geometrie po liftu podvozku.

  • Vylepšená ovladatelnost a stabilita: Zmenšuje úhel zalomení tyče řízení a panhardské tyče – snižuje rázy (otřesy) na nerovnostech. Posunutí středu naklánění přední části blíže k těžišti zmenšuje naklánění karoserie.

  • Zvýšená světlá výška v terénu: Vyšší pozice spojovací tyče řízení ji chrání před nárazem do překážky v nerovném terénu.

  • Nastavitelné dorazy řízení: Disponuje nastavitelnými dorazy řízení pro jemné doladění řízení od krajní polohy do krajní polohy.

  • Odolná konstrukce: Obsahuje litinové high steer knuckles, kovanou panhardskou tyč a čepy, tyče řízení z chrommolybdenové trubky.

 

Objednací číslo: 52060007Cena: na cestě
Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.