Popis
Pokud hledáte způsob, jak podstatně zlepšit odezvu řízení a snížit naklánění karoserie vašeho Wrangleru JL nebo Gladiatoru JT po liftu o 2,5″ až 6″, už nehledejte. Sada pro řízení High-Steer Kit od AEV obsahuje zakázkové čepy řízení, relokaci uchycení panhardské tyče, Heavy Duty tyč řízení + spojovací tyč řízení a sadu pro přemístění tlumiče řízení.
Komponenty použité v sadě AEV High-Steer Kit zlepšují světlou výšku tyčí řízení a snižují úhel zalomení tyče řízení a panhardské tyče – tím přibližují střed naklánění přední části Jeepu k jeho těžišti. Výsledkem je ostřejší pocit z řízení v zatáčkách a snížené naklánění karoserie při svižné jízdě.


Tato sada vyžaduje výměnu továrního tlumiče řízení. Pro optimální výkon doporučujeme použít AEV tlumič řízení. Sada není kompatibilní s dvouplášťovými tlumiči řízení a tlumiči řízení s průchozí pístnicí. Kompatibilní jsou jednoplášťové tlumiče řízení s délkou která odpovídá továrnímu tlumiči řízení.
Velikost pevnostního víka diferenciálu od aftermarketových výrobců může vyžadovat úpravu víka nebo držáku tlumiče řízení na spojovací tyči. Některá pevnostní víka nemusí být kompatibilní vůbec. Tento High-Steer Kit je kompatibilní s aktualizovaným předním víkem diferenciálu od AEV. Majitelé starších modelů víka diferenciálu od AEV by měli kryt lehce obrousit, aby se zabránilo kontaktu s držákem tlumiče řízení na spojovací tyči, čímž zabrání možnému hluku při plném rejdu doleva. Tato úprava je kosmetického charakteru, není kritická.
Je vyžadováno použití disku kola o minimálním průměru 17″ s BC max.5,5″ (odpovídá ET 44,45), což jsou rozměry továrního disku kola Wrangleru JL.
Kit je kompatibilní se všemi modely Wrangler JL Rubicon a modely Gladiator JT Rubicon, Mojave a Max Tow, které mají širší tovární nápravy. Kit není kompatibilní s EU Rubicon do modelového roku 2024 (úzká náprava)!
Je vyžadováno prodloužení továrního dorazu pružení (pro motory 3.6./2.0/2.2 o 2,2“, 3.0CRD o 1“ a 392 o 0,2“). Pro zákazníky, kteří mají podvozkovou sadu AEV 2,5″ DualSport s motorizací 3.6/2.0/2.2 kit obsahuje dvě 1/2″ podložky předního dorazu, tento dodatečný doraz je pro tuto variantu motoru vyžadován.
Klíčové vlastnosti:
Vylepšená geometrie řízení: Zvedá tyče řízení (spojovací tyč o 2,75″, tyč řízení / panhardská tyč o 2,5″) pro korekci geometrie po liftu podvozku.
Vylepšená ovladatelnost a stabilita: Zmenšuje úhel zalomení tyče řízení a panhardské tyče – snižuje rázy (otřesy) na nerovnostech. Posunutí středu naklánění přední části blíže k těžišti zmenšuje naklánění karoserie.
Zvýšená světlá výška v terénu: Vyšší pozice spojovací tyče řízení ji chrání před nárazem do překážky v nerovném terénu.
Nastavitelné dorazy řízení: Disponuje nastavitelnými dorazy řízení pro jemné doladění řízení od krajní polohy do krajní polohy.
Odolná konstrukce: Obsahuje litinové high steer knuckles, kovanou panhardskou tyč a čepy, tyče řízení z chrommolybdenové trubky.
Objednací číslo: 52060007 | Cena: na cestě |